Klantenservice

Veelgestelde vragen

Bestellen

Heb ik een account nodig om te bestellen?
Nee, ook zonder account kunt u bestellen bij Tom Hormes Catering & Vleesspecialiteiten. U heeft de mogelijkheid uzelf te registeren, of als gast een bestelling te plaatsen.

Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Ja, al onze prijzen zijn inclusief BTW.

Ik ben op zoek naar een product maar ik kan het niet vinden. Wat nu?
Neem contact met ons op. Mogelijk staat hetgeen u zoekt niet in de webwinkel, maar kunnen wij u hiermee wel van dienst zijn.

Wat zijn de afleverkosten van mijn bestelling?
Als u uw bestelling in de winkel komt ophalen op de Kasteellaan 8a, 6602 DE Wijchen kost dat niets. Als u wilt dat wij bezorgen, zijn de kosten afhankelijk van het bestelbedrag. De bezorgkosten bedragen € 5,00 binnen Wijchen en € 10,00 buiten Wijchen. Bij een bestelbedrag vanaf € 25,00 komen wij uw bestelling gratis (in Wijchen) bezorgen. Bij een bestelbedrag vanaf € 100,00 bezorgen wij gratis (buiten Wijchen) in een straal van maximaal 25 km.

Ik wil mijn bestelling annuleren of wijzigen. Hoe doe ik dat?
Dit kan alleen als uw bestelling nog niet onderweg is. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op via telefoonnummer: (024) 64 12329

Betalen

Hoe kan ik betalen bij Tom Hormes Catering & Vleesspecialiteiten?
De betaling bij Tom Hormes Catering & Vleesspecialiteiten kunt u in de winkel contant, contactloos, of met pin voldoen. Bij een bezorgbestelling kunt u uitsluitend contant betalen, of op rekening indien daar afspraken over zijn gemaakt.

Bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Uw bestelling staat op de afgesproken tijd klaar, of wordt rond het afgesproken tijdstip bij u bezorgd. Staat u ons a.u.b. een half uur speling toe. Indien aflevering om welke reden dan ook, niet op het door u gewenste tijdstip kan plaatsvinden, nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Op welke dagen kan mijn bestelling worden bezorgd?
Tom Hormes Catering & Vleesspecialiteiten levert 7 dagen per week.

Ik wil mijn bestelling laten bezorgen op een ander adres. Kan dat?
Natuurlijk, tijdens de bestelprocedure kunt u een ander bezorgadres opgeven.

Wat gebeurd er met mijn bestelling, als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Wanneer u niet thuis bent, zal Tom Hormes Catering & Vleesspecialiteiten direct telefonisch contact met u opnemen. Bent u niet bereikbaar, dan zal de bezorger van Tom Hormes Catering & Vleesspecialiteiten een berichtje achterlaten. U wordt gevraagd ons zelf te bellen, om te bespreken hoe uw bestelling alsnog kan worden afgeleverd.

Mijn klantgegevens

Waarom zou ik een account aanmaken bij Tom Hormes Catering & Vleesspecialiteiten?
Dat is uitsluitend voor uw eigen gemak. Bij een volgende bestelling hoeft u niet uw gegevens opnieuw in te voeren.

Hoe kan ik een wijziging in mijn gegevens doorgeven?
Via Inloggen, rechts boven op de website pagina. Vervolgens kunt u onder 'mijn account' de accountgegevens wijzigen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Geen probleem! Om een nieuw wachtwoord aan te vragen, klikt u via Inloggen rechts op de website pagina op 'Wachtwoord vergeten?' Volg de aanwijzingen en u ontvangt binnen enkele minuten per e-mail een nieuw wachtwoord!

Overig

Kan ik bij Tom Hormes Catering & Vleesspecialiteiten ook terecht voor relatiegeschenken?
Dat is zeker mogelijk! In overleg passen wij die volledig aan uw wensen aan.

Mijn vraag staat niet in deze lijst. Wat kan ik nu het beste doen?
Vul het contactformulier in op onze website en wij zullen uw bericht zo spoedig mogelijk beantwoorden.